Nowa pracownia językowa audio
- Szczegóły
- Kategoria: Projekty w ramach Erasmus+
W latach 2018- 2021 w naszej szkole realizowany jest projekt European Healthy Lifestyle w ramach programu Erasmus plus. Celami projektu obok zdrowego trybu życia są rozwijanie umiejętności zarówno językowych jak i obsługi narzędzi TIK. Cele te umożliwiły współsfinansowanie z programu Erasmus plus oraz dochodów własnych szkoły pracowni językowej audio. Dzięki pracowni nauczanie języka stanie się atrakcyjniejsze i bardziej wydajne. Uczniowie będą pracować w dowolnie dobranych grupach lub parach. W pracy indywidualnej będą mogli pracować we własnym tempie, mając dostępne różne źródła nagrań. Wielopoziomowość w grupie nie będzie sprawiała trudności, gdyż uczniowie łatwiej będą mogli uczyć się od siebie nawzajem. Pracownia daje możliwość nagrywania rozmów między uczniami, co umożliwi ocenę koleżeńską tak ważną w ocenianiu kształtującym. Korzyści płynących z tej pracowni będzie wiele, by się jednak o nich przekonać, czekam niecierpliwie na powrót uczniów. Mam nadzieję, że polubią nowe techniki pracy i będą czerpali z nich wymierne korzyści.
Opiekun gabinetu
Kolejny sukces uczennicy naszej szkoły.
- Szczegóły
- Kategoria: Laureaci konkursów
12.12 w Rumii , uczennica klasy III C Olga Skwierz w kategorii tanecznej klasy g 10-11 lat wraz z partnerem tanecznym zajęli II miejsce.
Brawo Olguniu, pracowite słoneczko ❤️
Życzymy kolejnych sukcesów 👍
Uczniowie zakwalifikowani do etapu wojewódzkiego konkursów przedmiotowych 2020/2021
- Szczegóły
- Kategoria: Laureaci konkursów
Przedmiot |
Nazwisko i imię ucznia |
Klasa |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Język polski |
Mierzejewska Zofia |
8b |
Bewicz Anna |
Sarnecka Nikola |
8b |
Bewicz Anna |
|
Van Ieperen Laura |
7c |
Balbuza Bożena |
|
Matematyka |
Walukiewicz Grzegorz |
8b |
Kwaśniewska Marlena |
Mierzejewska Zofia |
8b |
Kwaśniewska Marlena |
|
Rutkowska Maria |
7c |
Milewska Barbara |
|
Tonga Przemysław |
8a |
Stankiewicz Danuta |
|
Język angielski |
Struziński Igor |
8a |
Derlukiewicz Elżbieta |
Gorczyńska Karolina |
8a |
Derlukiewicz Elżbieta |
|
Kardasz Virginia |
7b |
Szyk-Wojtkiewicz Magdalena |
|
Chemia |
Mital Katarzyna |
8c |
Awiżeń Anna |
Geografia |
Gorczyńska Karolina |
8a |
Gniady Łucja |
Klasy 7 kręcą filmiki
- Szczegóły
- Kategoria: Ocenianie kształtujące
Wynikiem kilku ostatnich lekcji języka angielskiego są filmy nagrane przez uczniów klas 7b i 7c. Tematyką lekcji były zagadnienia TECHNOLOGICZNE, a wcześniejsze utrwalenie czasu przeszłego i określeń czasu potrzebnych do opowiadania o kolejności zdarzeń pozwoliły na stworzenie krótkiego opowiadania o problemie z nowoczesną technologią (bardzo na czasie, bo wiele z nich rozpoczęło się od słów: "Nie mogłem zalogować się na lekcję online... 😀
Dzięki technikom oceniania kształtującego - celom i kryteriom lekcji, podsumowaniu lekcji oraz kryteriom do zadania edukacyjnego - wszystko poszło gładko. Na koniec zostało już tylko zaprezentować pracę klasie i otrzymać ocenę koleżeńską.
Siódmoklasiści pokazali jak bardzo są kreatywni, a niektórzy z nich zatrudnili przy swoich produkcjach rodzinę, domowego pupila, maskotki, figurki, a nawet wykonane przez siebie pacynki.
Brawa dla WAS 😀
DRAMA CLUB online
- Szczegóły
- Kategoria: Drama Club
Pomimo trwającej zdalnej edukacji, uczniowie naszej szkoły nadal działają w kółku pozalekcyjnym DRAMA CLUB koordynowanym przez studentkę PWSZ Elbląg - Weronikę Wacławiak, która w ramach praktyki asystenckiej uczy się zawodu pod okiem nauczyciela języka angielskiego Magdaleny Szyk-Wojtkiewicz.
Praca koła została zmodyfikowana i chwilowo jej celem jest opracowanie BLOGA. Pracujące w kole uczennice wykonują zadania, które przygotują je do przygotowania finalnego projektu. W ramach działań wykonały prezentacje o ulubionych postaciach, opis ulubionego youtubera/ tiktokera czy nagrały filmiki. Praca metodą projektu pozwoli uczestnikom na kształcenie umiejętności planowania działań, ewaluacji podjętych przedsięwzięć, opracowywania rezultatów takich jak prezentacje czy współpracy z innymi podczas nagrywania filmików. Poza tym, ogromną wartością dodaną jest rozwijanie kompetencji językowych.