Kolejne zajęcia programu "Mam supermoc dbam o zdrowie"
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Podczas kolejnych zajęć z programu "Mam supermoc dbam o zdrowie" uczniowie klasy IId dowiedzieli się, dlaczego śniadanie jest takie ważne. Wspólnie przygotowaliśmy pyszne i bardzo zdrowe śniadanie oraz wykonaliśmy mapę myśli.
Czytaj więcej: Kolejne zajęcia programu "Mam supermoc dbam o zdrowie"
Jak utrwalić i sprawdzić swoją wiedzę o lekturze?
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Klasa 5.a i 5.b zaprojektowały oraz wykonały lekturowe gry planszowe na podstawie powieści H. Sienkiewicza "W pustyni i w puszczy". Pomysłowe prace zostały przetestowane przez koleżanki i kolegów z klasy.
Po takiej powtórce niestraszna żadna klasówka.
Czytaj więcej: Jak utrwalić i sprawdzić swoją wiedzę o lekturze?
Uczniowie z klasy III a odpowiedzieli na pytanie: Czy sztuka to tylko obrazy?
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Za pomocą metody TOC wykonali "Drzewko ambitnego celu" - Jak zostać malarzem ?
Zamienili się w prawdziwych artystów, malując przepiękne kubistyczne obrazy.😆😆😆
Czytaj więcej: Uczniowie z klasy III a odpowiedzieli na pytanie: Czy sztuka to tylko obrazy?
Zeróweczka szkolna: Ogólnopolski projekt edukacyjny pt: "Zabawa sztuką". Zadanie nr 18: Monochromia🌵🌿☘️🌱🌳🌴🎋🍃🎨
- Szczegóły
- Kategoria: Zeróweczka szkolna
Dzieci w trakcie aktywności plastycznej zapoznały się z gamą monochromatyczną i eksperymentowały z jedną barwą w kilku odcieniach.Wiemy już, że walor w malarstwie to stopień jasności barwy a w rysunku - stopień różnych odcieni szarości między bielą a czernią. Tematem przewodnim pracy była roślina.
Powstały oryginalne wytwory plastyczne przedstawiające palmy, liście, kaktusy, kwiaty, trawy...
Nasza Szkoła stara się o uzyskanie certyfikatu CEO „EKOLOGICZNA SZKOŁA”
- Szczegóły
- Kategoria: CEO „Ekologiczna Szkoła”
W tym celu spotyka się m.in. grupa projektowa składająca się z uczniów i uczennic klas piątych i szóstych. To młodzi ludzie, którzy swoją postawą i chęcią do działania już na tym etapie zasługują na pochwałę. Dostrzegają oni potrzebę zmian w najbliższym otoczeniu, zwłaszcza na obszarach mocno przekształconych przez człowieka. Szukając ciekawych pomysłów dla naszego projektu młodzieżowego, który będzie realizowany w szkole do końca roku szkolnego, wzięliśmy udział w webinarium wspierającym jego dobre zaplanowanie w ramach serii spotkań "Młodzież stawia na środowisko". Na tym etapie możemy podzielić się tematem projektu: PRACOWNIA BIORÓZNORODNOŚCI - PRZYWRACANIE NATURALNYCH SIEDLISK i zachęcić do śledzenia efektów naszej pracy.
Czytaj więcej: Nasza Szkoła stara się o uzyskanie certyfikatu CEO „EKOLOGICZNA SZKOŁA”