Home

Dziennik elektroniczny

Librus 

Nasza szkoła na Facebook

Kalendarz roku szkolnego

 Kalendarz roku szkolnego 
Otwórz Panel

PONIEDZIAŁEK – Segregacja odpadów: Czy potrafisz zrobić to właściwie?

Zadanie do wykonania na długich przerwach o 11:30 i 12:35 na parterze, I piętrze lub II piętrze segmentu C dla klas IV-VIII.
Uczniowie klas 0-III mogą wykonać zadanie również w trakcie długich przerw, na parterze E lub II piętrze segmentu E.

WTOREK – OKEJowe stacje (klasy IV-VIII)

Zadanie edukacyjne w tematyce EKO do wykonania (na przerwach) od 7:50 do 12:55. Po kryteria do zadania można się zgłaszać od 7:50 do M. Szyk-Wojtkiewicz w gabinecie 4D. Rozwiązane zadania należy zwrócić do godz.12:55 do gabinetu 4D (M. Szyk-Wojtkiewicz) lub 5C (K. Szyk-Gira).

ŚRODA – Ptaki najbliższej okolicy: Czy wiesz jak wyglądają?

Zadanie do wykonania na długich przerwach o 11:30 oraz 12:35 dla uczniów klas IV-VIII na I piętrze segmentu C.
Uczniowie klas 0-III wykonują swoje zadanie również w trakcie długich przerw, na parterze i II piętrze segmentu E.

CZWARTEK – Sprzątamy dla Polski

Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów, nauczycieli i rodziców do wspólnej akcji SPRZĄTANIA NAJBLIŻSZEJ OKOLICY. Spotykamy się przed głównym wejściem szkoły i około godz. 14:45 rozpoczynamy akcję. Jeśli mamy taką możliwość, zabieramy ze sobą rękawiczki. Całe przedsięwzięcie potrwa około jednej godziny lekcyjnej. Dzieci z klas młodszych, biorące udział w akcji powinny być pod opieką dorosłych.

PIĄTEK – Quiz wiedzy o Ziemi (DRUŻYNĘ NALEŻY ZGŁOSIĆ DO NAUCZYCIELA DO CZWARTKU)

Konkurs odbędzie się w sali 5C dla uczniów klas IV-VI na przerwie o godz. 11:30; dla uczniów klas VII-VIII o godz. 12:35.
Konkurs dla klas 0-III odbędzie się w gabinecie 5E na długich przerwach o 11:30 oraz 12:35.

Uczniowie zgłaszają chęć udziału w quizie do nauczycieli:

Klasy IV-VIII (drużyny max 3-osobowe) – K. Szyk-Gira, I. Wasilewska, A. Awiżeń
Klasy 0-III (drużyny max 4-osobowe) – A. Biegaj, J. Piórkowska

 

Eco Tydzień – Dzień Czwarty

W dniu dzisiejszym wiele aktywności miało formę zajęć terenowych. Klasa 6.a wraz z wychowawcą udała się do Parku Bażantarnia, aby wędrując wyznaczonym szlakiem lepiej przyjrzeć się przyrodzie. W trakcie spaceru uczestniczyli oni w wykładzie prowadzonym przez Pana Jarosława Mytycha z Nadleśnictwa Elbląg, który w ramach edukacji leśnej, opowiadał młodzieży o bogactwie porostów jako wskaźników czystości powietrza oraz schronieniach dla nietoperzy. Kluczowym elementem zajęć było rozpoznawanie gatunków roślin zielnych oraz niektórych drzew. Świetlica szkolna zorganizowała hapenning pt. „Chrońmy Ziemię” w ramach którego uczniowie rozdawali plakietki promujące ekologię przechodniom Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem. Grupa projektowa Ekologicznej Szkoły podlała kiełkujące nasiona łąki kwietnej, a także umieściła w jej najbliższym sąsiedztwie pierwszy domek dla owadów. Na lekcjach języka angielskiego, uczniowie klas 4.c, 5.d oraz 6.d omawiali treści związane z zagrożonymi gatunkami, a także wykonywali quiz ekologiczny z wykorzystaniem narzędzi TIK.

Uczniowie z klasy 8.b: Oliwia Głuszak, Lena Wojdag oraz Hubert Sielicki, godnie reprezentowali Naszą Szkołę podczas Miejskich Obchodów Dnia Ziemi, biorąc udział w konkurencjach dotyczących zagadnień związanych z ochroną przyrody, które były częścią turnieju ekologicznego. Podczas tego wydarzenia, jedna z uczennic klasy 8.b, Emilia Lesiak, została nagrodzona przez Prezydenta Miasta Elbląg, Pana Witolda Wróblewskiego, wyróżnieniem za szczególne osiągnięcia w zakresie ochrony środowiska.

Korzystając z pięknej pogody, chętni uczniowie, nauczyciele oraz rodzice wzięli udział w akcji sprzątania terenów zielonych wokół Naszej Szkoły. Zbierane odpady były na bieżąco segregowane. Cieszy fakt, że uzbierała się duża grupa tych, którym czystość naszej planety nie jest obojętna i chętnie włączyli się w akcję.

Dziękujemy 😀

Eco Tydzień – Dzień Trzeci

Zadania w ramach tygodnia nauki z którymi uczniowie SP 11 zmagali się dziś w trakcie długich przerw dotyczyły ptaków najbliższej okolicy: Czy wiesz jak wyglądają? Klasy 0-III kolorowały obrazki według instrukcji i rozpoznawały w ten sposób otrzymanego przedstawiciela. Ich prace ozdobiły szkolne gazetki oraz drzewa, które zostały wcześniej przygotowane. Starsze klasy miały trudniejsze zadanie. Wśród nazw ptaków musiały znaleźć te, które pasowały do obrazków i zawiesić je na drzewach.

Na świetlicy szkolnej, po obejrzeniu filmiku, „Święto Ziemi” oraz przeprowadzeniu „burzy mózgów”, uczniowie wykonali mini plakaty – Jak chronić Ziemię. W klasie 1.a przeprowadzono pogadankę na temat wody i tego jak i po co ją oszczędzać. Uczniowie wykonali również eksperyment, prezentujący jak rośliny pobierają wodę. Klasa 1. d wykonała pożeraczy nakrętek czyli pojemniki na nakrętki z instrukcją słowno – obrazkową. 1. c wzbogaciła swoje zeszyty o piękne rysunki, świetnie rozpoznając kosze do segregacji odpadów. Uczniowie klasy 2. a wzięli udział w biegającym dyktandzie dotyczącym roślin i zwierząt. Klasa 4.d oraz 6.b rozwiązywała quiz ekologiczny wykorzystując do tego celu narzędzia TIK. Uczniowie klasy 8.b brali udział w dyskusji, rozważając przystosowania różnych organizmów do różnych sposobów odżywiania się. Klasa 6. c obserwowała na lekcji żółwia i omawiała jego zachowanie oraz cechy przystosowujące go do życia w środowisku. Klasa 8.d na matematyce przeliczała ilość wytwarzanych odpadów, w ten sposób udowadniając liczbami konieczność ich segregacji i recyklingu. W ramach międzynarodowego projektu ERASMUS, zaangażowani uczniowie wykonywali gry o tematyce ekologicznej.

Zapraszamy do galerii zdjęć 😀

Recykling – drugie życie odpadów

Klasa III c aktywnie włącza się w działania związane z Eko – tygodniem w szkole z zastosowaniem metod oceniania kształtującego. Dzieci wykonały zadanie edukacyjne wymagające wyobraźni, kreatywności, cierpliwości, umiejętności współpracy i wykonywania zadania wg instrukcji. Uczniowie utrwalili wiedzę na temat recyklingu odpadów i dali im drugie życie wykonując niezwykle pomysłowe Eko - roboty. Zajęcia dostarczyły wszystkim wiele radości.

Eko Tydzień – Dzień Drugi

W dniu dzisiejszym uczniowie SP 11 mieli szansę wykonać OKEJowe zadanie. Klasy IV-VIII pokonywały na przerwach stacje w oparciu o kryteria w tematyce językowo – ekologicznej, aby odszyfrować hasło krzyżówki: ECOWEEK. Młodsi uczniowie Naszej Szkoły, również zaliczali kryteria na długich przerwach, które doprowadziły ich do celu: Wiem jak dbać o przyrodę. Klasa 1. a sprawdzała swoją wiedzę na temat segregacji odpadów wykonując zadanie interaktywne. Udowadniając, że surowce można ponownie wykorzystać, z rolek papieru stworzyła smoki ziejące ogniem. Klasa 3.d na lekcji dotyczącej Dnia Ziemi, proponowała sposoby dbania o planetę wykonując obrazkowe hasła. Na świetlicy szkolnej odbyły się warsztaty plastyczno – techniczne, a wykonane zabawki ekologiczne ozdobiły gazetkę.

Nasza szkoła 360°

360 0421 Stitch XHC 1600x800 800x400
 

Nasza szkoła 360O

Zdjęcia 360o.

Prace naszych uczniów

prace uczniw
 

Prace naszych uczniów

Zobacz galerię prac naszych uczniów na Facebooku.