Zeróweczka szkolna

Dziennik elektroniczny

Librus 

Nasza szkoła na Facebook

Kalendarz roku szkolnego

 Kalendarz roku szkolnego 
Otwórz Panel

 

Zobacz nas na Facebooku: #ZeróweczkaSzkolnaSP11

Zimowe warsztaty literacko-plastyczne w naszej zeróweczce

Serdecznie dziękuję za dzisiejsze spotkanie, wspólne śpiewanie przy akompaniamencie ukulele, zabawy z j. migowym o tematyce świątecznej, piękne prace plastyczne, dużo pozytywnej energii i uśmiechu.

Pozdrawiamy gorąco wszystkie osoby, które nie mogły z nami spędzić dzisiejszego popołudnia-szybkiego powrotu do zdrowia! 🤗

M.P

Kukiełki konkursowe Doriana i Stasia z zeróweczki szkolnej

Prace chłopców uczestniczyły w konkursie plastycznym pt.: "Kukiełeczki z ulubionej bajeczki" zorganizowanym przez przedszkole nr 13 w Elblągu w ramach realizacji "Narodowego programu rozwoju czytelnictwa". Dyplomy i upominki czekają już na Was w klasie.

Rozwijajcie nadal talent plastyczny, macie wiele niesamowitych pomysłów. Jestem z Was bardzo dumna.

M.P.

Zeróweczka szkolna: usprawniamy motorykę małą

W trakcie wykształcania motoryki małej rozwijają się podstawowe umiejętności takie jak: chwytanie przedmiotów palcami jednej dłoni, poruszanie przedmiotem w celu wykonania określonego zadania, koordynowanie pracy obu dłoni jednocześnie.

W ostatnim czasie zerówkowicze w szczególności upodobali sobie zabawy z przekraczaniem środkowej linii ciała. Dużo łatwiej uczą się alfabetu pokazując litery również w języku migowym. Dążymy do uzyskania przez dziecko coraz większej autonomii w czynnościach higieniczno-porządkowych, rozwijamy spostrzegawczość i zdolności poznawcze.

M.P.

Zeróweczka szkolna: Zainspirowani wirtualną adopcją wilka przez klasę 1.c postanowiliśmy udzielić wsparcia rysiom

"Nie ocalimy wszystkiego, co byśmy pragnęli. Ale uratujemy o wiele więcej, niż mogłoby ocaleć, gdybyśmy w ogóle nie podjęli naszych starań".
Sir Peter Scott

Zainspirowani wirtualną adopcją wilka przez klasę 1.c. postanowiliśmy również dołożyć naszą cegiełkę wspierając fundację WWF. Udzieliliśmy wsparcia rysiom.

Na terenie Polski żyje jedynie ok.150 osobników. Zagrażają im m.in. kłusownicy, wycinki drzew oraz drogi szybkiego ruchu.
Jest to gatunek zagrożony zupełnym wyginięciem i objęty całkowitą ochroną.

Więcej informacji nt.tych wspaniałych zwierząt znajdziecie Państwo na stronie fundacji:
Www.pomagam.wwf.pl/adoptuj/rys

Mikołajki w naszej zeróweczce

Dzisiejszy dzień obfitował w wiele wyjątkowych wydarzeń. Dzieci wspólnie przystroiły świąteczną choinkę.Wykonały zimowe ozdoby do naszej szkolnej sali oraz kartki bożonarodzeniowe. Wysłały je z najlepszymi życzeniami do swoich najbliższych.

Elf św. Mikołaja zostawił nam mapę prowadzącą do tajemniczego worka z prezentami.
Nieoczekiwani, mili goście obdarowali nas prezentami😍 dziękujemy serdecznie dwóm Paniom Dyrektor oraz kolegom ze starszych klas.

Zachęcamy do podróży do Laponii, do Rovaniemi, choćby wirtualnej, (www.santatelevision.com) oraz do zapoznania się z legendą o Imandrze i ze zjawiskiem zorzy polarnej.

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny pt: "Gramy zmysłami". Zadanie grudniowe: Sensoryczna ozdoba świąteczna

Dzieci samodzielnie ulepiły dzwoneczki z gliny.
Zamierzamy jeszcze pomalować je farbami, aby pięknie przyozdobiły świąteczne drzewka w naszych domach.

Zeróweczka szkolna: Ogólnopolski projekt edukacyjny pt: " Zabawa sztuką". Zadanie nr 1: TWAL.

Głównym celem projektu jest propagowanie sztuki w korelacji z kompetencjami kluczowymi oraz w zgodzie z założeniami pedagogiki freblowskiej. Dzieci zapoznały się z techniką TWAL (thinking with a line, czyli myślenie linią).

Linia jest podstawowym elementem sztuki, projektowania i kluczem do odblokowania procesu twórczego. Technika ta opiera się na użyciu kartonu do odbijania linii i tworzeniu własnych kompozycji. Nauczyciel nie podaje dzieciom gotowej instrukcji. Jego zadaniem jest pobudzanie pomysłowości i zachęcanie do poszukiwania własnych rozwiązań. Młodsze dzieci początkowo wykonują zazwyczaj prace abstrakcyjne, przechodząc z czasem do konkretów np. domu stworzonego z linii.
Zerówkowicze chętnie eksperymentowali tworząc linie pionowe, poziome, ukośne, krzyżując je lub łącząc. W procesie stemplowania linią dzieci wymyśliły konstrukcje, które trudno byłoby im narysować odręcznie. Aktywność wyzwoliła w nich chęć dalszego tworzenia nowych kompozycji oraz eksplorowania tej ciekawej techniki.😁

Nasza szkoła 360°

360 0421 Stitch XHC 1600x800 800x400
 

Nasza szkoła 360O

Zdjęcia 360o.

Prace naszych uczniów

prace uczniw
 

Prace naszych uczniów

Zobacz galerię prac naszych uczniów na Facebooku.