Uwaga: Ta strona internetowa zawiera system ułatwień dostępu. Naciśnij klawisze Control-F11, aby dostosować stronę internetową dla osób niedowidzących, które korzystają z czytnika ekranu; Naciśnij klawisze Control-F10, aby otworzyć menu ułatwień dostępu.
 
Potrzebne do adresów stron - Uncategorised

Dziennik elektroniczny

Librus 

Nasza szkoła na Facebook

Kalendarz roku szkolnego

 Kalendarz roku szkolnego 
Otwórz Panel

 

Świetlica

 

Czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 6.30 - 16.30 

 

 

 

Świetlica szkolna sprawuje opiekę nad uczniami, którzy przychodzą wcześniej do szkoły i dłużej w niej przebywają - ze względu na czas pracy rodziców oraz organizację zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych.

Świetlica posiada bardzo dobre warunki lokalowe - dwie przestronne i dobrze wyposażone sale oraz odrębne toalety. Pomieszczenia urządzone są funkcjonalnie, bezpiecznie i estetycznie. Opiekę nad uczniami sprawuje wykwalifikowana kadra pedagogiczna, dzięki której w świetlicy panuje przyjazna dziecku, wręcz "domowa" atmosfera.

Nauczyciele - wychowawcy dokładają wszelkich starań, aby niejednokrotnie długie przebywanie dzieci na terenie szkoły, nie było dla nich uciążliwe.

Uczniowie uczęszczający do świetlicy mają możliwość miłego spędzania wolnego czasu, zabawy w gronie rówieśników, odrobienia zadań domowych z pomocą nauczyciela, rozwijania własnych zainteresowań poprzez uczestniczenie w różnego typu zajęciach, konkursach, imprezach oraz spotkaniach z ciekawymi ludźmi.

Działalność świetlicy jest ściśle zintegrowana z zadaniami szkoły. Jedną z podstawowych form działalności świetlicy są zajęcia programowe, wynikające z rocznego planu pracy opiekuńczo-wychowawczej, opracowanego na podst. Planu Rozwoju Szkoły oraz programów obowiązujących w szkole. Są to zajęcia czytelnicze, artystyczno-techniczne, umuzykalniające, rekreacyjno-ruchowe, komputerowe, z zakresu edukacji środowiskowej.

 

Do priorytetowych zadań realizowanych w ramach działalności opiekuńczo - wychowawczej świetlicy, wynikających z rocznego planu pracy na bieżący rok szkolny należy:

 

  • wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
  • zapewnienie bezpiecznych warunków sprzyjających harmonijnemu rozwojowi psychofizycznemu uczniów oraz ukazywanie potrzeby dbania o własne zdrowie
  • zapewnienie uczniom pomocy w nauce i stworzenie warunków do nauki własnej
  • współdziałanie z rodzicami, nauczycielami, wychowawcami, pedagogiem szkolnym w celu rozwijania wrażliwości i aktywności twórczej oraz wspomaganiu rozwoju osobowości ucznia w zakresie aktywności społecznej
  • ustawiczne doposażenie bazy materialnej świetlicy.

 

W/w zadania realizowane są zgodnie z miesięcznymi rozkładami zajęć dydaktyczno - wychowawczych oraz kalendarzem imprez i uroczystości świetlicowych.

 

Galeria:

Świetlica Szkolna (zdjęcie 360°)

 

Do pobrania:

Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy

Pobierz

File name: Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy

177

 

INFORMACJA ADMINISTRATORA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH KARTĘ W trybie art.13 ust.1 i 2 RODO, informujemy:

 

 

  1. Administratorem danych Pani/a i Pani/a dziecka jest Świetlica Szkolna przy Szkole Podstawowej nr 11 im. Kornela Makuszyńskiego w  Elblągu, ul. Korczaka 34, która przetwarza Pani/a dane zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a oraz lit. c,  lit e RODO.
  2. Inspektorem danych jest Anita Sienicka, Elbląskie Centrum Usług Wspólnych, ul. Saperów 14 C, 82 – 300 Elbląg, 55 625 68 08, e-mail: iod@ecuw.elblag.eu
  3. Przysługuje Pan/u prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie o ile nie są one przetwarzane na podstawie przepisów prawa. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować brakiem możliwości odbioru dziecka ze świetlicy przez wskazane osoby przez co cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości świadczenia pełnych usług przez świetlicę szkolną.
  5. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez świetlicę Szkolną przy Szkole Podstawowej nr 11 im. Kornela Makuszyńskiego w Elblągu, ul. Korczaka 34, udzieloną w dniu ……….. w celu weryfikacji tożsamości/identyfikacji osoby odbierającej dziecko ze świetlicy.
  6. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 RODO.
  7. Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
  8. Cel przetwarzania i podstawy prawne przetwarzania:

 

 

Cel przetwarzania

Podstawa prawna

w celu związanym z procesem opiekuńczo – wychowawczym, w tym celu zapewnienia dziecku prawidłowej opieki i bezpieczeństwa oraz prawidłowego funkcjonowania świetlicy szkolnej

na podstawie  art. 6 ust.1 lit. c lub lit. e RODO, gdyż jest to niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, 

w związku z wyrażoną zgoda na przetwarzanie          danych osobowych dziecka (starszego rodzeństwa), któremu miałoby być wydane dziecko ze świetlicy

wyłącznie na podstawie zgody

w celu związanym z funkcjonowaniem świetlicy, tj.  w celu umieszczenia na szkolnej tablicy ogłoszeń oraz w systemie teleinformatycznym LIBRUS, szkolnej stronie internetowej, a także za pośrednictwem Social Mediów: wizerunki dziecka utrwalonego na zdjęciach ze świetlicowych uroczystości, imprez, konkursów, a także danych dziecka w postaci imienia, nazwiska, klasy umieszczanych w związku z jego ewentualnymi osiągnięciami lub udziałem w różnych konkursach organizowanych przez świetlicę

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w związku z wyrażona zgodą na przetwarzanie danych osobowych dziecka – wyłącznie na podstawie odrębnej zgody na publikowanie wizerunku dziecka lub jego danych osobowych

jeżeli będzie togo wymagało ustalenie lub dochodzenie przez  Administratora roszczeń lub obrona przed takimi roszczeniami

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego na przestrzeganiu zasad prawidłowej gospodarki finansowej środkami publicznymi

dane dziecka dotyczące zdrowia oraz dotyczące cech fizycznych, które mogą być uznane za dane biometryczne

podane dobrowolnie, wyłącznie na podstawie odrębnej zgody

dane osobowe osoby upoważnionej przez rodziców/ prawnych opiekunów dziecka do odbierania dziecka ze świetlicy będą przetwarzane przez Administratora, w celu związanym z procesem opiekuńczo – wychowawczym oraz zapewnienia dziecku prawidłowej opieki i bezpieczeństwa, w tym do ustalenia tożsamości osoby, której wydajemy dziecko ze świetlicy

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyłącznie na podstawie odrębnej zgody

   

  

  1. Dane udostępnione przez Panią/a dotyczące osoby upoważnionej do odbierania dziecka ze świetlicy oraz dane osobowe dziecka, któremu miałoby być dziecka z tej wietlicy wydane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.

Wyjątek stanowią:

 

Zakres danych

Podmiot

Dane osobowe Pani/a dziecka oraz Pani/a, w tym dane dziecka dotyczące zdrowia oraz dotyczące cech fizycznych lub fizjologicznych, które mogą być uznane za dane biometryczne

mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa w związku z zapewnieniem mu prawidłowej opieki, w tym opieki zdrowotnej oraz bezpieczeństwa

mogą być przekazywane podmiotom wspomagającym Administratora w prowadzeniu systemu teleinformatycznego LIBRUS oraz strony internetowej, w tym realizujących usługi hostingowe dla Administratora

  1. Dane osobowe Pani/a dziecka, Pani/a dane osobowe oraz dane osoby upoważnionej do odbierania dziecka ze świetlicy będą przetwarzane na potrzeby związane z prowadzeniem świetlicy odpowiednio:
  • przez okres korzystania przez dziecko ze świetlicy – przez okres niezbędny związany z realizacją usługi w tym zakresie
  • do czasu wycofania zgody w zakresie, w jakim została wydana

a ponadto przechowywane wyłącznie w formie papierowej na czas zgody z obowiązkiem archiwizowania i przechowywania dokumentacji z organizacji pracy świetlicy szkolnej, a następnie niszczone. 

Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora, a także o okres wymagany przepisami prawa.

  1. W każdym czasie przysługuje Pani/u prawo do:
  • żądania dostępu do danych osobowych swojego dziecka oraz własnych przetwarzanych przez Administratora,
  • żądania wydania ich kopii,
  • żądania ich sprostowania,
  • żądania ograniczenia ich przetwarzania,
  • żądania ich usunięcia,
  • wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora,

Osoba upoważniona do odbierania dziecka ze świetlicy ma takie same prawa.

W każdym czasie prawo do wycofania zgody na przetwarzanie jej danych osobowych ma osoba upoważniona do odbierania dziecka ze świetlicy. Podania danych i wyrażenia zgody jest jednak niezbędne do weryfikowania tożsamości osób, którym możemy wydać dziecko ze świetlicy, zatem jej wycofanie uniemożliwi wydanie dziecka takiej osobie.

 

Regulamin Świetlicy Szkolnej

Pobierz

File name: Regulamin Świetlicy Szkolnej

96

 

Uwaga!!!

Kliknij Zrzut ekranu 2017 04 05 10.34.45 aby dodać wydarzenia z Kalendarz Roku Szkolnego do swojego kalendarza Google.


Mimo włożonej należytej staranności, terminy podane w kalendarzu prosimy traktować jako orientacyjne i mogące ulec zmianie w trakcie roku szkolnego.

 

Do egzaminu 8-klasisty pozostało

0
0
1
1
Miesiąc
1
1
1
1
Dni
0
0
8
8
Godzin
1
1
1
1
Minut
4
4
5
6
Sekund

 

Do wakacji pozostało

0
0
2
2
Miesięcy
2
2
5
5
Dni
1
1
0
0
Godzin
1
1
1
1
Minut
4
4
5
6
Sekund

 

 

Numer lekcji

Godzina

 
   

0

710-755

1

800-845 

2

855-940

3

950-1035 

4

1045-1130

5

1150-1235

6

 1255-1340

7

 1345-1430

8

 1435-1520

9

1525-1610 

 

Masz w szkole problem, na przykład z nauczycielem albo innym uczniem? A może chcesz dowiedzieć się czy dana akcja jest zgodna z regulaminem szkoły i nie wiesz do kogo się zwrócić? Taką osobą jest Szkolny Rzecznik Praw Ucznia!

 

Szkolnym Rzecznikiem Praw Ucznia jest

 

Arkadiusz Majewski
Arkadiusz MajewskiUczy w naszej szkole wychowania fizycznego i etyki.
Jego zadaniem jest bronić praw uczniów i pomagać w tych wszystkich momentach, gdzie te prawa nie są przestrzegane. Każdy z was może się zwracać do niego ze sprawami, w których będzie potrzebował pomocy i wsparcia. Dołoży wszelkich starań, aby znaleźć dobry i pokojowy sposób rozwiązania wszelkich problemów.

 

 Pełni dyżur w każdy piątek w godzinach 10:45-11:30.

 

Zadania i funkcje Rzecznika Praw Ucznia:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia w szkole.
  • Zwiększenie świadomości prawnej młodzieży, rodziców, nauczycieli.
  • W dalszej perspektywie działania na rzecz zmiany wadliwych i krzywdzących zapisów prawa oświatowego.
  • Egzekwowanie i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących uczniów.
  • Proponowanie nowych przepisów dotyczących uczniów.
  • Uczestniczenie w posiedzeniach rady pedagogicznej z prawem przedstawienia na jej forum problemów przestrzegania praw ucznia.

Środki działania Rzecznika:

  • Załatwianie indywidualnych skarg.
  • Udzielanie porad dotyczących sposobów ochrony praw (uczniom, rodzicom, nauczycielom).
  • Współpraca z fachowcami (np. lekarzem szkolnym, psychologiem, pedagogiem, prawnikiem).
  • Współdziałanie w prowadzeniu programów przeciwdziałających wielu problemom szkolnym.
  • Rzecznik Praw Ucznia nie może wyręczać w obowiązkach wychowawców.
  • Rzecznik Praw Ucznia ma prawo do swobodnego działania w ramach obowiązujących regulaminów.
  • Rzecznik Praw Ucznia działa według ustalonego trybu postępowania.
  • Rzecznik podejmuje działania na wniosek stron tzn. uczniów, nauczycieli lub pracowników administracji szkoły.

Szkolny Rzecznik może:

  • Rozmawiać z nauczycielem uczestniczącym w problemie.
  • Rozmawiać i zasięgać rady pedagoga szkoły i psychologa szkolnego.
  • Organizować konfrontacje wyjaśniające.
  • Uczestniczyć w konfrontacjach dyrekcji z rodzicami i danym nauczycielem za zgodą ucznia.
  • Inicjować działania w szkole na rzecz upowszechniania praw dziecka i ucznia.

Tryb postępowania w kwestiach spornych uczeń - uczeń:

  • zapoznanie się z opinią stron konfliktu,
  • podjęcie mediacji ze stronami we współpracy z wychowawcą klasy,
  • skierowanie sprawy do pedagoga lub psychologa szkolnego w razie kłopotów z rozstrzygnięciem sporu,
  • w dalszym trybie postępowania - zasięgnięcie opinii Rady Pedagogicznej,
  • ostateczną decyzję o sposobie rozwiązania konfliktu podejmuje Dyrektor.

Tryb postępowania w kwestiach spornych uczeń - nauczyciel:

  • zapoznanie się z opinią stron konfliktu,
  • podjęcie mediacji ze stronami,
  • zasięgnięcie opinii pedagoga szkolnego,
  • wystąpienie do Dyrektora Szkoły o podjęcie decyzji w sprawie, w przypadku trudności z rozstrzygnięciem sporu.

Obowiązkiem Rzecznika Praw Ucznia jest w szczególności:

  1. Znajomość Statutu Szkoły, Kodeksu Ucznia oraz Konwencji Praw Dziecka.
  2. Informowanie uczniów o przysługujących im prawach i sposobie ich dochodzenia.
  3. Interwencja w razie naruszenia podstawowych praw ucznia i rozwiązywanie spraw spornych.
  4. Udzielanie pomocy uczniom zgodnie z ustalonym trybem postępowania.
  5. Informowanie stron konfliktu o podjętych przez siebie działaniach.
  6. Składanie sprawozdania ze swojej działalności przed Radą Pedagogiczną

O czym uczeń wiedzieć powinien:

  1. Wszelkie informacje uzyskane przez Rzecznika w toku postępowania mediacyjnego stanowią tajemnicę służbową.
  2. Zadaniem Rzecznika jest sprawowanie nadzoru nad tym, aby w procesie dydaktyczno-wychowawczym każdy uczeń traktowany był podmiotowo.
  3. Rzecznik Praw Ucznia ma prawo i możliwość aktywnie ingerować w każdym przypadku, gdy naruszane zostaną prawa ucznia lub prawa dziecka.
  4. Do zadań Rzecznika należy też inicjowanie działań, których celem jest ochrona praw ucznia.
  5. Podstawą działania Rzecznika Praw Ucznia jest Statut Szkoły, a w uzasadnionych przypadkach Konwencja Praw Dziecka.

 

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie,

byś nie miał go na krytykę innych”     

  

 

 

 

     Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.2013 poz.532) do zadań pedagoga i psychologa należy:

  1. prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów,
  2. diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów,
  3. udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozeznanych potrzeb,
  4. podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży,
  5. minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów,
  6. inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych,
  7. pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów,
  8. wspieranie nauczycieli, wychowawców i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

 

Zadania, o których mowa są udzielane z inicjatywy:

      • ucznia,
      • rodziców ucznia,
      • dyrektora szkoły,
      • nauczyciela, wychowawcy lub specjalisty, prowadzących zajęcia z uczniem,
      • pielęgniarki,
      • poradni,
      • pracownika socjalnego,
      • asystenta rodziny,
      • kuratora sądowego.

Zapraszamy do współpracy

 

Program wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli

Drodzy Nauczyciele, Rodzice, Uczniowie!

Program wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli"Program wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli", realizowany jest przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz przedstawicielami Fundacji Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, Celem programu jest opracowanie skutecznych metod pracy z uczniami, doświadczającymi trudności, a także wsparcie nauczycieli w pokonywaniu negatywnych skutków pandemii. Program adresowany jest do uczniów, rodziców, nauczycieli i specjalistów szkół w całej Polsce.

W ramach programu powstała bezpłatna Internetowa Platforma Specjalistyczno - Doradcza. Każdy może tu bezpłatnie skorzystać z pomocy, konsultacji, wsparcia, oferowanego przez specjalistów, a także pobrać materiały dydaktyczne do pracy. Poprzez platformę można również zapisać się na szkolenia, konferencje. Zachęcamy do jej odwiedzenia, do korzystania z niej jako źródła wiedzy teoretycznej i przykładów praktycznych.

https://pwpp.uksw.edu.pl

Godziny pracy

 

JULIA DĄBROWSKA

PSYCHOLOG 

Poniedziałek

8.00 - 12.00

Wtorek

8.00 - 12.00

Środa

 11.00 - 16.00

Czwartek

 8.00 - 12.00

Piątek

11.00 - 15.00

miejsce: gabinet 6D

telefon: 55-625-66-64

 

 MAŁGORZATA KARBOWSKA 

PEDAGOG  

Poniedziałek

8.00 - 12.00

Wtorek

11.30 - 16.00

Środa

8.00 - 12.00

Czwartek

10.30 - 15.00

 Piątek

7.30 - 11.30

 miejsce: gabinet 7E (parter)

 telefon:  55-625-66-65 

 

AGNIESZKA CYWIŃSKA 

PEDAGOG  SPECJALNY 

Poniedziałek

10:00 - 16.00

Wtorek

7:40 - 9:40

Środa

 7.40 - 10.430

Czwartek

 - 

Piątek

 - 

miejsce: gabinet 6D

telefon:  55-625-66-64

 

*Po wcześniejszym uzgodnieniu ze specjalistą, godziny konsultacji mogą ulec zmianie.

Nasza szkoła 360°

360 0421 Stitch XHC 1600x800 800x400
 

Nasza szkoła 360O

Zdjęcia 360o.

Prace naszych uczniów

prace uczniw
 

Prace naszych uczniów

Zobacz galerię prac naszych uczniów na Facebooku.