Laureaci międzyszkolnego konkursu literackiego pt. "Pomaganie jest super!
- Szczegóły
- Kategoria: Laureaci konkursów
Uczniowie klas sportowych 4.d oraz 8.c - LAUREATAMI międzyszkolnego konkursu literackiego pt. "Pomaganie jest super!":
I miejsce - Wiktoria Stypułkowska
II miejsce - Filip Kowalski oraz Kinga Maj
III miejsce - Aleksandra Miłosz
wyróżnienie - Marysia Batko 😀
Gratulacje! Jesteśmy z Was DUMNI ! 🏆
Konkurs na najbardziej innowacyjny słownik angielsko-polski
- Szczegóły
- Kategoria: Laureaci konkursów
W klasie IV b rozstrzygnięty został konkurs na najbardziej innowacyjny, najciekawszy, najładniejszy słownik języka angielskiego. Zwycięzcą konkursu został Kacper Wesołowski, natomiast na wyróżnienia zapracowali także: Wiktoria Kruczyńska, Zuzanna Wiśniewska oraz Bartosz Ziemiańczyk.
Zwycięzcom gratuluję i życzę dalszych sukcesów w odkrywaniu coraz ciekawszych sposobów na naukę angielskiego.
Czytaj więcej: Konkurs na najbardziej innowacyjny słownik angielsko-polski
Zeróweczka szkolna: Zosia Dąbkowska zdobyła złoty medal🥇🥰!
- Szczegóły
- Kategoria: Zeróweczka szkolna
Uczennica kl. 0 A, wraz ze swoim zespołem tanecznym ze szkoły tańca Destination, zajęła 1-sze miejsce w Ogólnopolskim Turnieju "Mistrz Tańca", który odbył się 19 czerwca w Wicku.
Gratulacje i pozdrowienia dla wszystkich uczestniczek oraz ich trenerki p. Wiktorii Sudomierskiej🙂
Zosiu, jesteśmy dumni, że tak wspaniale reprezentujesz SP 11! Realizuj nadal swoje pasje i marzenia!🥰
Dominik Danielczuk z IIa zajął X miejsce w Mistrzostwach Województwa Warmińsko-Mazurskiego Juniorów w Szachach Klasycznych
- Szczegóły
- Kategoria: Laureaci konkursów
♟♟♟ W dniach 19 i 20 czerwca br., uczeń klasy II a, Dominik Danielczuk wziął udział w Mistrzostwach Województwa Warmińsko-Mazurskiego Juniorów w Szachach Klasycznych. Zajął X miejsce w swojej kategorii wiekowej, podwyższając tym samym kategorię szachową do IV.
Brawooo, Dominiku 👏🏻👏🏻👏🏻 ♟♟♟
Angielski na wesoło i ... sportowo 😀
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Pogoda sprzyja spędzaniu czasu na świeżym, postanowiliśmy zatem to wykorzystać i kształcić kompetencje językowe na zewnątrz, przy okazji usprawniać się również fizycznie, bo musimy dbać o siebie!
Zadanie z nazwy wydawało się proste: "Running dictation" czyli dyktando? ok! ale dlaczego "running"? Otóż, aby zapisać dany wyraz na swojej karcie, należało go najpierw wyczytać z materiału, który był umieszczony kilkanaście metrów dalej, zatem trzeba było sobie pobiegać!
Wygrała ta drużyna, której udało się w kwadrans zapisać jak najwięcej zdań. Po powrocie do klasy, każdy team otrzymał klucz odpowiedzi i sprawdził pracę kolegów i koleżanek - świetnie ćwiczenie w ramach oceniania kształtującego.
Zapraszamy do galerii zdjęć 😀